Δημοτικό Σχολείο Παλαικάστρου: Erasmus+ …. συνέχεια Προγραμμάτων

71 Προβολές

Έχοντας διανύσει τη μισή απόσταση της φετινής σχολικής χρονιάς το Δ.Σ. Παλαικάστρου δημοσιοποιεί τις μέχρι τώρα δραστηριότητές του αναφορικά με τα Προγράμματα Erasmus+. Φέτος λοιπόν, πέρα από το Πρόγραμμα με τίτλο ‘’Transport in the Past, Present and Future’’ υλοποιούνται άλλα τρία Προγράμματα, που εγκρίθηκαν για τη διετία 2018-2020. Αναλυτικότερα, στο Πρόγραμμα ‘’Transport in the Past, Present and Future’’, με συντονίστρια χώρα την Ιρλανδία και συμμετέχουσες χώρες τις Ιταλία(δύο σχολεία), Ισπανία, Πολωνία και Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις στην Ιταλία, στη Ρώμη και στην πόλη Ραγκούσα της Σικελίας, ενώ ακολουθεί συνάντηση στην Ισπανία και εδώ στη Σητεία, η τελευταία συνάντηση, στο τέλος Μαϊου. Φέτος, όμως, όπως αναφέρθηκε παραπάνω είχαμε την έγκριση και τριών άλλων προγραμμάτων για τη διετία 2018-2020. Συγκεκριμένα, εγκρίθηκε το Πρόγραμμα με τίτλο ‘’ Various methods towards one goal – Successful Inclusive Education!’’, με συντονίστρια χώρα την Πολωνία και συμμετέχουσες χώρες τις Ελλάδα, Ισπανία, Φινλανδία, FYROM και Ιταλία. Έχει γίνει ήδη μία συνάντηση στην Πολωνία και ακολουθεί η επόμενη στην Ισπανία τον Μάρτιο. Αντικείμενο του προγράμματος αυτού είναι η αναζήτηση διαφορετικών μεθόδων για μια επιτυχημένη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Το Σχολείο, στην τελευταία συνάντηση το 2020, θα προσπαθήσει να καταδείξει πώς ο χορός λειτουργεί ως εργαλείο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης(Συμπεριληπτική εκπαίδευση κατά μία έννοια είναι η πρακτική που παρέχει σχολικές εμπειρίες στα άτομα με ειδικές ανάγκες στα ίδια σχολεία και στις ίδιες τάξεις που θα φοιτούσαν, αν δεν είχαν ειδικές ανάγκες. Είναι η διαδικασία κατά την οποία όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τις ικανότητες και τις ανάγκες τους, συμμετέχουν από κοινού στο ίδιο σχολείο (Thomas, 1997). Κύριος σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η εκπαίδευση όλων των παιδιών ανεξάρτητα από τις διαφορές, τα προβλήματα και τις δυσκολίες τους, έχοντας ως όραμα ένα σχολείο για όλους. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση, επομένως, σχετίζεται με τη μάθηση και τη συμμετοχή, με την αποδοχή της διαφορετικότητας, με το σχολείο ως ολότητα, με τη δημοκρατία και με την κοινωνία γενικότερα. Συμπεριληπτική εκπαίδευση σημαίνει ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα στη μάθηση στο σχολείο της γειτονιάς τους. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένες ομάδες μαθητών αλλά απευθύνεται σε όλους τους εμπλεκόμενους, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς κ.λπ. Σ’ αυτού του είδους την εκπαίδευση όλες οι φωνές πρέπει να ακούγονται και η αλλαγή πρέπει να συμβεί στο σχολείο και όχι στους μαθητές ως άτομα. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση σχετίζεται με τις κουλτούρες των σχολείων, με την εκπαιδευτική πολιτική γενικότερα και με την κοινωνική δικαιοσύνη. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια συνεχής διαδικασία και όχι ένα στάδιο το οποίο μπορούμε να φτάσουμε σε μια συγκεκριμένη στιγμή. 

Επομένως, οι όροι «πρακτικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης» και «διδάσκω συμπεριληπτικά» υπονοούν ότι οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία παρέχουν ίσες ευκαιρίες στη διδασκαλία και στη μάθηση σε όλα τα παιδιά. 

Επίσης, εγκρίθηκε το Πρόγραμμα με τίτλο ‘’ Rembrandt’s Movie Camera’’, με συντονίστρια χώρα τη Γερμανία και συμμετέχουσες χώρες τις Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία, Βουλγαρία και Ρουμανία. Έχουν πραγματοποιηθεί δύο συναντήσεις. Μαθητές και εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν την Κωνσταντινούπολη και την πόλη Hagenow, κοντά στο Αμβούργο. Η επόμενη συνάντηση θα γίνει στην Ιταλία τον Απρίλιο. Το πρόγραμμα αυτό μέσα από την τέχνη, το θέατρο, την παραγωγή φιλμ στοχεύει στην ανάπτυξη μαθησιακών κινήτρων και στη βελτίωση των δεξιοτήτων των μαθητών στις νέες τεχνολογίες μέσα από καινοτόμες προσεγγίσεις. Τέλος, το τρίτο Πρόγραμμα έχει τίτλο ‘’STEAM Jam’’, με συντονίστρια χώρα το Βέλγιο και συμμετέχουσες χώρες τις Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Βρετανία(Ουαλία) και Ρουμανία. Έχει γίνει μία συνάντηση στην Ιταλία, ακολουθεί συνάντηση στη Ρουμανία και τον Απρίλιο μαθητές και εκπαιδευτικοί θα επισκεφθούν το σχολείο στην Ουαλία για ένα τριήμερο δραστηριοτήτων STEAM(S: Physical and Social SCIENCES, T: Incorporation of TECHNOLOGY, E: Principles of ENGINEERING and Design, A: English Language ARTS, M: Application of MATHEMATICS). O Διευθυντής του Σχολείου Εμμανουήλ Κοντογιαννάκης για άλλη μια φορά τόνισε τη σημασία των προγραμμάτων αυτών και υπογράμμισε τον θετικό αντίκτυπό τους στη σχολική κοινότητα.

Κατηγορία : ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΣΗΤΕΙΑ


Τελευταία Νέα
Σε τροχαίο ατύχημα στην Ιεράπετρα ενεπλάκη το όχημα του Υπουργού Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
Σε τροχαίο ατύχημα στην Ιεράπετρα ενεπλάκη το όχημα του Υπουργού Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη
Ανακοίνωση – Τοποθέτηση Γονέων 5ου Νηπιαγωγείου Σητειας
ΣΗΤΕΙΑ
Ανακοίνωση – Τοποθέτηση Γονέων 5ου Νηπιαγωγείου Σητειας
Απάντηση στο δημοσίευμα του Βουλευτή Λασιθίου κ. Θραψανιώτη από την ΕΑΣ Σητείας
ΣΗΤΕΙΑ
Απάντηση στο δημοσίευμα του Βουλευτή Λασιθίου κ. Θραψανιώτη από την ΕΑΣ Σητείας
Την τελευταία του πνοή άφησε λίγο πριν τη μία τα μεσάνυκτα το δίχρονο αγοράκι που είχε πέσει μέσα σε ένα βαρέλι με νερό
ΚΡΗΤΗ
Την τελευταία του πνοή άφησε λίγο πριν τη μία τα μεσάνυκτα το δίχρονο αγοράκι που είχε πέσει μέσα σε ένα βαρέλι με νερό
Ευχαριστήριο της ΔΟΚΑΣ
ΣΗΤΕΙΑ
Ευχαριστήριο της ΔΟΚΑΣ
Την προσωρινή αναστολή της διαδικασίας ανάρτησης των δασικών χαρτών ζητά με απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης
ΚΡΗΤΗ
Την προσωρινή αναστολή της διαδικασίας ανάρτησης των δασικών χαρτών ζητά με απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης
Σύσκεψη στην αντιπεριφέρεια Λασιθίου για θέματα πολιτικής προστασίας
Χωρίς κατηγορία
Σύσκεψη στην αντιπεριφέρεια Λασιθίου για θέματα πολιτικής προστασίας
Ευχαριστήριο του Γυμνασίου Παλαικάστρου
ΣΗΤΕΙΑ
Ευχαριστήριο του Γυμνασίου Παλαικάστρου
ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ.
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ.
Κυβερνητικές ευθύνες για το μπάχαλο των δασικών χαρτών εις βάρος των πολιτών της Κρήτης
ΛΑΣΙΘΙ
Κυβερνητικές ευθύνες για το μπάχαλο των δασικών χαρτών εις βάρος των πολιτών της Κρήτης