Συνέντευξη Πλακιωτάκη στο Sitiapress.gr?

9 Προβολές

Αποκλειστική συνέντευξη έδωσε στο sitiapress.gr ο Βουλευτής του νομού Λασιθίου και τομεάρχης Εμπορικής Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, όπου μας έδωσε σημαντικές πληροφορίες για την πολιτική στάση της Νέας Δημοκρατίας στα εθνικά προβλήματα και απάντησε σε δύσκολα ερωτήματα για τα σημαντικά προβλήματα του τόπου μας, όπως το ζήτημα του Μακρύ Γιαλού, των Νοσοκομείων Ιεράπετρας και Σητείας αλλά και της απραξίας στα δημόσια έργα του νομού μας.

Κ. Πλακιωτάκη σας ευχαριστούμε για την αποκλειστική αυτή συνέντευξη αλλά και της αποδοχής φιλοξενίας στη σελίδα μας. 

Ερώτηση 1. κ. Πλακιωτάκη είναι γενικά αποδεκτό ότι από την ώρα που η ΝΔ πέρασε στα έδρανα της αντιπολίτευσης η κοινοβουλευτική σας δραστηριότητα πραγματικά δυναμιτίστηκε. Ο ρόλος σας μέσα στο κόμμα είναι αναβαθμισμένος και οι παρεμβάσεις σας πολλές. Έχει να κάνει αυτή η στάση με ένα νέο ρόλο μέσα στο κόμμα ή η εμπειρία της κοινοβουλευτικής ζωής έχει βοηθήσει σ? αυτό;

Στατιστικά δεν έχετε άδικο, αν και στην πραγματικότητα ο ρόλος μου παραμένει ίδιος. Πάντοτε είτε ως Υφυπουργός Εθνικής ʼμυνας είτε ως Τομεάρχης Εμπορικής Ναυτιλίας και προπαντός ως βουλευτής Λασιθίου παρακολουθούσα –και παρακολουθώ- τις εξελίξεις και παρεμβαίνω εκεί όπου θεωρώ ότι πρέπει.
ʼλλωστε για αυτό με έχουν επιλέξει οι συμπατριώτες μου και αν δεν ανταποκρινόμουν, θα σήμαινε ότι δεν κάνω καλά τη δουλειά μου. Η κοινοβουλευτική μου δραστηριότητα έχει αυξηθεί τόσο κατά κύριο λόγο επειδή η κυβερνητική πολιτική είναι άστοχη και άδικη τόσο για το Λασίθι, όσο και πανελλήνια. Καθημερινά είναι τόσοι οι πειραματισμοί και παραλογισμοί στη ναυτιλία, αλλά και οι οριζόντιες περικοπές ακόμη και σε αυτονόητα κοινωνικά αγαθά, όπως η Υγεία και η Παιδεία, που δε μπορούσα να μην είμαι παρών.

Ερώτηση 2. Ο τομέας Ναυτιλίας είναι ένας από τους σημαντικότερους στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας. Ακόμα και η Ελληνίδα επίτροπος στην Ε.Ε. για πρώτη φορά έχει αναλάβει τον ίδιο τομέα. Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος ενός τομεάρχη στο ζήτημα, αν αναλογιστούμε το γεγονός ότι η παρούσα κυβέρνηση έχει καταργήσει την αυτονομία του Υπουργείου Ναυτιλίας και πόσο σημαντικός παραμένει ο ρόλος της Ναυτιλίας μας στην Εθνική Οικονομία;

Πράγματι η εμπορική μας ναυτιλία είναι ένας από τους πυλώνες τόσο της εθνικής μας οικονομίας, όσο και της διαπραγματευτικής μας δύναμης. Αυτό το είχαν αντιληφθεί διαχρονικά όλοι οι μεγάλοι πολιτικοί της πατρίδας μας, όπως για παράδειγμα ο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο οποίος συνέδεσε την εμπορική ναυτιλία με το Λιμενικό Σώμα.
Ωστόσο η Κυβέρνηση, όπως σωστά παρατηρήσατε, εδώ και 22 μήνες έχει τόσα λάθη και τόσους πειραματισμούς, ώστε πραγματικά να απορούμε για τις προθέσεις της. Για παράδειγμα καταργεί το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, απαξιώνει το λιμενικό σώμα και την ελληνική σημαία, προχωρά σε μια αναποτελεσματική άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, ματαιώνει συμβάσεις με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για λιμενικές υποδομές, οδηγεί την ακτοπλοΐα και το yachting σε μαρασμό, ακριτικά νησιά συχνά δεν έχουν καν νερό, προκαλεί τη διεθνή κατακραυγή για την πολιτική της, όπως συνέβη στα πρόσφατα Ποσειδώνια, και εξακολουθεί να ισχυρίζεται ότι όλα πάνε καλά.
Τελικά μήπως δεν είναι στραβός ο γιαλός, αλλά η Κυβέρνηση αρμενίζει στραβά; Από την άλλη πλευρά η Νέα Δημοκρατία, όπως δεσμεύτηκε ο ίδιος της ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Σαμαράς, θα φέρει τη ναυτιλία δίπλα στο ίδιο τον Πρωθυπουργό. Αυτό άλλωστε είναι και το λογικό. Δεν είναι δυνατό να επιθυμείς ανάπτυξη και να ναρκοθετείς το μοναδικό, ίσως, τομέα όπου η Ελλάδα είναι παγκόσμια υπερδύναμη.

Γιατί η εμπορική ναυτιλία χρειάζεται έργα και όχι απλά μια Ελληνίδα επίτροπο η οποία έχει αναλάβει τον ίδιο τομέα ευθύνης στην Ε.Ε.

Ερώτηση 3. Είστε ένας βουλευτής που ζει και πολιτεύεται στην επαρχία, εξαιρουμένων φυσικά των βουλευτικών καθηκόντων στην Αθήνα. Πόσο η γνώμη ενός βουλευτή της επαρχίας φτάνει και αξιολογείται στους μηχανισμούς ενός μεγάλου κόμματος και πολύ περισσότερο στην Κυβέρνηση;

Ως βουλευτής Λασιθίου οφείλω να μεταφέρω τις ανάγκες και τις ανησυχίες του τόπου μου. Να πείσω για την κάλυψή τους και να αποκομίσω το καλύτερο δυνατό. ʼλλωστε η καρδιά της Ελλάδας δε χτυπά μόνο στα αστικά κέντρα, όπως πολλές φορές έχουμε αποδείξει οι Λασιθιώτες, αλλά και γενικότερα οι Κρητικοί.
Όσο για το πόσο θα αξιολογηθεί η άποψή σου, αυτό εξαρτάται από το πώς θα την προωθήσεις και φυσικά το πόσο θα πιέσεις. Πάντως να ξέρετε ότι δε μας χαρίζεται κάτι. Η προσφορά του τόπου μας είναι ιδιαίτερα μεγάλη στον εθνικό προϋπολογισμό, ώστε είμαστε υποχρεωμένοι να διεκδικούμε όσα πραγματικά και αναλογικά δικαιούμαστε. Και ως προς αυτό τον τομέα προσωπικά πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Λασίθι είναι «ριγμένο».

Ερώτηση 4. Η παρούσα κυβέρνηση έχει ανοίξει πολλά μέτωπα με την κοινωνία με τελευταίο το πρόβλημα των αυτοκινητιστών των ταξί. Να τονίσουμε ότι οι αρχικές αναγγελίες της κυβέρνησης Παπανδρέου τις πρώτες μέρες διακυβέρνησης, ήταν σε θετικό κλίμα και με διάθεση αυτοκριτικής στο πολιτικό σύστημα. Πιστεύετε ότι οι κοινωνικές αντιδράσεις είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής μιας πολιτικής που δε χαϊδεύει αφτιά ή είναι κάτι άλλο;

Οι κοινωνικές αντιδράσεις οφείλονται καθαρά στην ανακολουθία λόγων και έργων της Κυβέρνησης και στην αποτυχία της πολιτικής της. Διότι κυβερνά δίχως σχέδιο, με την τακτική του «βλέποντας και κάνοντας». Με τη παλιά συνταγή του Ποντίου Πιλάτου, όπου αντί να δίνεις λύση, στρέφεις τη μια κοινωνική τάξη εναντίον μιας άλλης.
Δεν είναι, επίσης, δυνατό να ισχυρίζεσαι ότι «λεφτά υπάρχουν» και την ίδια στιγμή να συζητάς το ενδεχόμενο καταφυγής στο Δ.Ν.Τ. Να βάζεις δήθεν το όπλο στο τραπέζι και να αυτοπυροβολείσαι. Να υπογράφεις εν λευκώ ένα Μνημόνιο και ένα Μεσοπρόθεσμο, που είναι καταδικασμένα να αποτύχουν, και να τα παρουσιάζεις ως νίκη.
Να ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει επενδυτική κίνηση και επιχειρήσεις καθημερινά να κλείνουν. Να λες ότι όλα πάνε καλά και η καθημερινότητα όλων να γίνεται συνεχώς δυσκολότερη. Ή να μιλάς για άνθιση της κρουαζιέρας και τα στοιχεία για το 2010 να είναι ιδιαίτερα πτωτικά.
Όσο για τα ταξί, δεν είναι δυνατό να μη μπορούν ούτε καν οι Υπουργοί του Πα.Σο.Κ να συνεννοηθούν ή να προωθούνται πρακτικές οι οποίες δε συνάδουν με τα δεδομένα κανενός ευρωπαϊκού κράτους. Και όλα αυτά φυσικά με την ανοχή του Πρωθυπουργού.

Ερώτηση 5. Ένα από τα βασικότερα προβλήματα της επαρχίας μας, αποτέλεσμα λανθασμένης πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών, είναι η περίπτωση του Μακρύ Γιαλού και η ένταξή του στο δήμο Ιεράπετρας. Πολλοί είναι εκείνοι που κατηγορούν εσάς προσωπικά, φυσικά πολύ περισσό

Κατηγορία : ΛΑΣΙΘΙ


Τελευταία Νέα
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ Αντιπεριφέρειας
ΛΑΣΙΘΙ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ Αντιπεριφέρειας
Διαπεριφερειακή συνεργασία για την ποιότητα των τροφίμων και παράταση της προεδρίας της Περιφέρειας Κρήτης στην Ένωση Ευρωπαϊκών Περιφερειών “Arepo”
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
Διαπεριφερειακή συνεργασία για την ποιότητα των τροφίμων και παράταση της προεδρίας της Περιφέρειας Κρήτης στην Ένωση Ευρωπαϊκών Περιφερειών “Arepo”
Σητεία-Αλμυρολαγνεία
ΑΠΟΨΕΙΣ
Σητεία-Αλμυρολαγνεία
ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΡΑΨΑΝΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΛΑΣΙΘΙ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΡΑΨΑΝΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
Με μεγάλη ικανοποίηση ενίσχυση των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων
ΚΡΗΤΗ
Με μεγάλη ικανοποίηση ενίσχυση των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων
Την άρση των περιοριστικών μέτρων σε Ηράκλειο και Χανιά ζητά ο Περιφερειάρχης Κρήτης με στόχο την στήριξη του τουρισμού
ΚΡΗΤΗ
Την άρση των περιοριστικών μέτρων σε Ηράκλειο και Χανιά ζητά ο Περιφερειάρχης Κρήτης με στόχο την στήριξη του τουρισμού
Ευχές Περιφερειάρχη Κρήτης για ταχεία ανάρρωση στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης
ΚΡΗΤΗ
Ευχές Περιφερειάρχη Κρήτης για ταχεία ανάρρωση στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης
αιτήσεις καταχώρησης στο μητρώο προϊόντων Π.Ο.Π.-Π.Γ.Ε.-Ε.Π.Ι.Π.
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
αιτήσεις καταχώρησης στο μητρώο προϊόντων Π.Ο.Π.-Π.Γ.Ε.-Ε.Π.Ι.Π.
Το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου για την Κρήτη ανακοίνωσε ο ΥπουργόςΝαυτιλίας στην Περιφέρεια Κρήτης
VIDEO ΚΡΗΤΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου για την Κρήτη ανακοίνωσε ο ΥπουργόςΝαυτιλίας στην Περιφέρεια Κρήτης
ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΡΕΙΟ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ (Β.Ο.Α.Κ.)
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΡΕΙΟ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ (Β.Ο.Α.Κ.)