Πρόσληψη εποχικού προσωπικού (10 ατόμων) με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου

8 Προβολές

Το Ν.Π.Δ.Δ «ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α.ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ» ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δέκα (10) ατόμων για την υλοποίηση του ευρωπαϊκού προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού/ΕΣΠΑ 2007-2013 Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής» του ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α. Ιεράπετρας που εδρεύει στην Ιεράπετρα, της δομής «Βρεφονηπιακός Σταθμός Δήμου Ιεράπετρας» (έδρα περιοχή Κεντρί Ιεράπετρας)

Κατηγορία : ΛΑΣΙΘΙ


Τελευταία Νέα
Ενημέρωση του δημάρχου στον ΕΟΔΥ- Νέο κρούσμα στο Χαμέζι
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
Ενημέρωση του δημάρχου στον ΕΟΔΥ- Νέο κρούσμα στο Χαμέζι
Νέα rapid test στο Παλαίκαστρο.
ΣΗΤΕΙΑ
Νέα rapid test στο Παλαίκαστρο.
Κλειστό το τμήμα στο 1o Δημοτικό Σχολείο με το θετικό κρούσμα.
ΣΗΤΕΙΑ
Κλειστό το τμήμα στο 1o Δημοτικό Σχολείο με το θετικό κρούσμα.
Σε Σητεία και Παλαίκαστρο την Δευτέρα ο βουλευτής του ΚΚΕ Μ. Συντυχάκης
ΣΗΤΕΙΑ
Σε Σητεία και Παλαίκαστρο την Δευτέρα ο βουλευτής του ΚΚΕ Μ. Συντυχάκης
ΚΑΛΕΣΜΑ/ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΡΣΗ ΤΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
ΣΗΤΕΙΑ
ΚΑΛΕΣΜΑ/ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΡΣΗ ΤΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Αιφνιδιαστική επέκταση ωραρίου των νηπιαγωγών»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Αιφνιδιαστική επέκταση ωραρίου των νηπιαγωγών»
Ευχαριστίες στην ΚΟΜΥ Λασιθίου, Δήμο Σητείας- Θέλουμε σχολεία ανοικτά και ασφαλή
ΣΗΤΕΙΑ
Ευχαριστίες στην ΚΟΜΥ Λασιθίου, Δήμο Σητείας- Θέλουμε σχολεία ανοικτά και ασφαλή
Αλλαγή των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ λόγω απαραίτητων εργασιών και ελέγχου
ΣΗΤΕΙΑ
Αλλαγή των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ λόγω απαραίτητων εργασιών και ελέγχου
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
ΛΑΣΙΘΙ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
«Αιφνιδιαστική επέκταση ωραρίου των νηπιαγωγών»
ΑΠΟΨΕΙΣ
«Αιφνιδιαστική επέκταση ωραρίου των νηπιαγωγών»