Μελέτη 2ου Βρεφονηπιακού Σταθμού Αγίου Νικολάου

7 Προβολές

αφίσα1

 

Με βάση τα μετρικά δεδομένα του οικοπέδου, η δυναμικότητα του βρεφονηπιακού σταθμού προβλέπεται να είναι 48 θέσεων βρεφών και 75 θέσεων νηπίων ή 50 θέσεων νηπίων και 16 θέσεων νηπίων ΑΜΕΑ.
Λειτουργικότητα-εποπτεία-ασφάλεια
Η κίνηση Π του συνολικού σχεδιασμού προσδίδει πλεονεκτήματα όπως ορατότητα και ασφάλεια:
– Το αίθριο ως κεντρικό στοιχείο προστατεύει από τον Βορρά αλλά και από την άμεση θέαση των παιδιών από τους περαστικούς.
– Επιπλέον κάνει εύκολη την παρακολούθηση των παιδιών από τους
νηπιαγωγούς.
– Εξασφαλίζει την εύκολη και άμεση πρόσβαση για τα νήπια ενώ τονίζει την σπουδαιότητα του παιχνιδιού. Το αίθριο αποτελεί το βασικό χώρο παιχνιδιού που είναι σημαντικό για κάθε σχολείο και ιδιαίτερα όταν αυτό απευθύνεται σε τόσο μικρούς μαθητές. Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο στον σχεδιασμό του κτιρίου αυτού είναι η ράμπα. Σύμφωνα με τον Le Corbusier η ράμπα αποτελεί έναν δρόμο, ένα μονοπάτι περιπέτειας και εν τέλει είναι ένας «αρχιτεκτονικός περίπατος».
Η κεντρική ράμπα και ο χώρος γύρω από αυτήν αποτελούν το στοιχείο εκείνο του κτιρίου που:
– Ενώνει κατακόρυφα και οριζόντια όλους τους χώρους ισόγειο- όροφο – αμφιθέατρο – αίθριο με τρόπο εύκολο και ασφαλή αφού αντικαθιστά ένα κλασικό κλιμακοστάσιο που θα απέτρεπε πρόσβαση σε μικρά παιδιά ή καροτσάκια με βρέφη.
– Προσφέρει ενδιαφέρον άνετο χώρο αναμονής διάτρητο με οπτική επαφή στον δρόμο και στο αίθριο
– Συμβάλει στην οικονομία του χώρου μιας και ο χώρος αναμονής θα
λειτουργεί εναλλακτικά είτε για τις αίθουσες ως στεγασμένος ελεύθερος χώρος για τα παιδιά ή ως αναμονή για τους γονείς που θα φέρουν ή θα πάρουν τα παιδιά αλλά και ως χώρος αναμονής του αμφιθεάτρου σε περίπτωση κάποιας εκδήλωσης.
Η κίνηση Π γράφεται στην πραγματικότητα από τρία διαφορετικά κτίρια. Στο πρώτο κτίριο Α ανήκει το κυρίως σώμα του παιδικού σταθμού. Στο ισόγειο προβλέπεται να φιλοξενούνται τα νήπια και τα νήπια ΑΜΕΑ. Στον όροφο φιλοξενούνται τα βρέφη.
Το δεύτερο κτίριο Β-γέφυρα αποτελεί την σύνδεση του πρώτου και του τρίτου κτιρίου. Σε αυτό κυριαρχεί η μεγάλη ράμπα η οποία αντικαθιστά ένα κλασικό κλιμακοστάσιο δίνοντας δυνατότητα στους γονείς με καροτσάκια να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά του ανελκυστήρα. Την ράμπα αυτή ακολουθεί η κεντρική ιδέα σχεδιασμού και βέβαια επηρεάζει δυναμικά την
μορφή του κτιρίου.
Το τρίτο κτίριο Γ φιλοξενεί μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων με
χαρακτηριστικά και δυνατότητες ενός πειραματικού θεάτρου με σταθερούς αναβαθμούς, δυνατότητα προσθήκης επιπλέων κινητών καθισμάτων και τέλος τους απαραίτητους βοηθητικούς της χώρο.

Με βάση τα μετρικά δεδομένα του οικοπέδου, η δυναμικότητα του βρεφονηπιακού σταθμού προβλέπεται να είναι 48 θέσεων βρεφών και 75 θέσεων νηπίων ή 50 θέσεων νηπίων και 16 θέσεων νηπίων ΑΜΕΑ.

Λειτουργικότητα – εποπτεία – ασφάλεια

Η κίνηση Π του συνολικού σχεδιασμού προσδίδει πλεονεκτήματα όπως ορατότητα και ασφάλεια:

– Το αίθριο ως κεντρικό στοιχείο προστατεύει από τον Βορρά αλλά και από την άμεση θέαση των παιδιών από τους περαστικούς.

– Επιπλέον κάνει εύκολη την παρακολούθηση των παιδιών από τους νηπιαγωγούς.

– Εξασφαλίζει την εύκολη και άμεση πρόσβαση για τα νήπια ενώ τονίζει την σπουδαιότητα του παιχνιδιού. Το αίθριο αποτελεί το βασικό χώρο παιχνιδιού που είναι σημαντικό για κάθε σχολείο και ιδιαίτερα όταν αυτό απευθύνεται σε τόσο μικρούς μαθητές. Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο στον σχεδιασμό του κτιρίου αυτού είναι η ράμπα. Σύμφωνα με τον Le Corbusier η ράμπα αποτελεί έναν δρόμο, ένα μονοπάτι περιπέτειας και εν τέλει είναι ένας «αρχιτεκτονικός περίπατος».

Η κεντρική ράμπα και ο χώρος γύρω από αυτήν αποτελούν το στοιχείο εκείνο του κτιρίου που:

– Ενώνει κατακόρυφα και οριζόντια όλους τους χώρους ισόγειο- όροφο – αμφιθέατρο – αίθριο με τρόπο εύκολο και ασφαλή αφού αντικαθιστά ένα κλασικό κλιμακοστάσιο που θα απέτρεπε πρόσβαση σε μικρά παιδιά ή καροτσάκια με βρέφη.

– Προσφέρει ενδιαφέρον άνετο χώρο αναμονής διάτρητο με οπτική επαφή στον δρόμο και στο αίθριο

– Συμβάλει στην οικονομία του χώρου μιας και ο χώρος αναμονής θα λειτουργεί εναλλακτικά είτε για τις αίθουσες ως στεγασμένος ελεύθερος χώρος για τα παιδιά ή ως αναμονή για τους γονείς που θα φέρουν ή θα πάρουν τα παιδιά αλλά και ως χώρος αναμονής του αμφιθεάτρου σε περίπτωση κάποιας εκδήλωσης.

Η κίνηση Π γράφεται στην πραγματικότητα από τρία διαφορετικά κτίρια. Στο πρώτο κτίριο Α ανήκει το κυρίως σώμα του παιδικού σταθμού. Στο ισόγειο προβλέπεται να φιλοξενούνται τα νήπια και τα νήπια ΑΜΕΑ. Στον όροφο φιλοξενούνται τα βρέφη.

Το δεύτερο κτίριο Β-γέφυρα αποτελεί την σύνδεση του πρώτου και του τρίτου κτιρίου. Σε αυτό κυριαρχεί η μεγάλη ράμπα η οποία αντικαθιστά ένα κλασικό κλιμακοστάσιο δίνοντας δυνατότητα στους γονείς με καροτσάκια να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά του ανελκυστήρα. Την ράμπα αυτή ακολουθεί η κεντρική ιδέα σχεδιασμού και βέβαια επηρεάζει δυναμικά την μορφή του κτιρίου.

Το τρίτο κτίριο Γ φιλοξενεί μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων με χαρακτηριστικά και δυνατότητες ενός πειραματικού θεάτρου με σταθερούς αναβαθμούς, δυνατότητα προσθήκης επιπλέων κινητών καθισμάτων και τέλος τους απαραίτητους βοηθητικούς της χώρο.

 

αφίσα

 

Κατηγορία : ΛΑΣΙΘΙ


Τελευταία Νέα
3η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΛΑΣΙΘΙ
3η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Διαδικτυακή διάλεξη “Η σημασία του Ερωτόκριτου για τα ελληνικά γράμματα-Διάλεξη Παπαδόπουλος Βασίλης”
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
Διαδικτυακή διάλεξη “Η σημασία του Ερωτόκριτου για τα ελληνικά γράμματα-Διάλεξη Παπαδόπουλος Βασίλης”
“Ναι στο εμβόλιο κατά του covid19” προτείνει η επιτροπή Υγείας του Δημου
ΣΗΤΕΙΑ
“Ναι στο εμβόλιο κατά του covid19” προτείνει η επιτροπή Υγείας του Δημου
ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ 2020 ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΛΑΣΙΘΙ
ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ 2020 ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 -2020 «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ»
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 -2020 «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ»
Κοπή πίτας Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Ιεράπετρας
ΛΑΣΙΘΙ
Κοπή πίτας Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Ιεράπετρας
Η Περιφέρεια Κρήτης στο Πολιτικό Γραφείο της Διαμεσογειακής Επιτροπής CPMR
ΚΡΗΤΗ
Η Περιφέρεια Κρήτης στο Πολιτικό Γραφείο της Διαμεσογειακής Επιτροπής CPMR
Οι Γενίτσαροι στην Κρήτη-Ντόπιοι και εισαγόμενοι
ΑΠΟΨΕΙΣ
Οι Γενίτσαροι στην Κρήτη-Ντόπιοι και εισαγόμενοι
Ερώτηση Θραψανιώτη για τους Δασικούς Χάρτες του Λασιθίου
ΛΑΣΙΘΙ
Ερώτηση Θραψανιώτη για τους Δασικούς Χάρτες του Λασιθίου
Διοργάνωση διαδικτυακού προγράμματος «Διαδικτυακά Σεμινάρια Εκπαίδευσης στην Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία»
ΚΡΗΤΗ
Διοργάνωση διαδικτυακού προγράμματος «Διαδικτυακά Σεμινάρια Εκπαίδευσης στην Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία»