Γιορτάζουμε τα ζώα , αλλά θα αναφερθούμε και στα έλλογα ζώα. Και στη πόλη μας η φιλοζωΐα είναι γεγονός. Μόδα θέλετε, πραγματική αγάπη για τα ζώα; Ό,τι και να ισχύει , είναι θετικό. Μόνο που τα μπαλκόνια και τα σπίτια της πόλης δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για τα ζώα. Η εικόνα της Σητείας με τα αδέσποτα και τις ακαθαρσίες δε παραπέμπει σε ευρωπαϊκή πόλη.
Αρκετά «έλλογα» ζώα παρκάρουν όπου θέλουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στην πόλη: πάνω στο πεζοδρόμιο του μαγαζιού τους ή στο πεζοδρόμιο της καφετέριας ή του κεντρικού δρόμου. Σημειώνω ενδεικτικά ότι κάποιο «έλλογο» ζώο συνηθίζει να παρκάρει το αυτοκίνητό του στον πεζόδρομο των μαθητών μας στο δρόμο Σητείας- Πισκοκεφάλου. Ευτυχώς ο δήμος έχει μεγάλους χώρους για παρκάρισμα. Μόνο που τα «έλλογα» ζώα δεν έχουν ούτε όραση
Σε άλλο άρθρο μας αναφερθήκαμε στη φοροδιαφυγή. Εκτεταμένη φοροδιαφυγή και παρεμπόριο υπάρχει στην κατ΄ευφημισμόν λαϊκή αγορά της πόλης μας. Ζούμε στην εποχή της ανομίας. Ποια είναι, όμως, η κοινωνική μας ευθύνη; Αύριο δεν ξέρουμε αν θα έχει το κράτος να πληρώσει μισθούς και συντάξεις. Επιπλέον , υπάρχουν και δύο σοβαρές ενστάσεις για τη λεγόμενη «λαϊκή» αγορά. Οι τιμές και η καταλληλότητα των προϊόντων. Ενδεικτική διαφορά τιμών : σε κατάστημα της πόλης μας αχλάδια Τυρνάβου Α΄ποιότητας 1.10 ευρώ, στη λαϊκή 1.5 έως 2.5 ευρώ ( χωρίς απόδειξη
). Στα μεγάλα καταστήματα τα αγροτικά προϊόντα είναι επώνυμα και ασφαλώς η χρήση φυτοφαρμάκων ελεγχόμενη. Το ίδιο συμβαίνει και στη « λαϊκή αγορά»;
Ζούμε σε μία εποχή παραλογισμού, ακροτήτων , ανομίας , κοινωνικής αδικίας και κάθε είδους παρακμής. Χρειάζονται ηθικές και κοινωνικές αντιστάσεις.
Κλείνοντας, οι ημέρες που έρχονται μας θυμίζουν ότι έρχεται η «εκπαιδευτική διαδικασία» , οι καταλήψεις σχολείων. Διαβάσαμε ( cretalive 4.10.12) ότι στο 5ο Γυμνάσιο του Ηρακλείου οι μαθητές έκαναν κατάληψη για το κλάδεμα των δέντρων και γιατί το κουδούνι του σχολείου κτυπά δυνατά! Ό, τι σπείραμε, θα θερίσουμε
Ω! tempora, Ω! mores
.
Απόστολος Τζίφας
Χιόνισε χθες στα ορεινά της Σητείας
Την πολύ ωραία φωτογραφία που ανάρτησε στη σελίδα του