Ε.Π.Κ.Κρήτης : “ΔΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ , ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΘΕΡΙΝΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ

24 Προβολές

Βρισκόμαστε μια ανάσα , πριν την έναρξη των καλοκαιρινών εκπτώσεων, (αρχίζουν στις 10 Ιουλίου την ερχόμενη Δευτέρα και τελειώνουν στις 31 Αυγούστου), με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να δίνει τις οδηγίες της, στους καταναλωτές και να τους εφιστά την προσοχή τους, για τις τυχόν πιθανές παγίδες των εκπτώσεων, ώστε να αποφύγουν τις “πρακτικές” από τις εμπορικές επιχειρήσεις, που και τα οικονομικά συμφέροντα τους θα βλάψουν, αλλά και την ψυχολογική διάθεση τους, θα αλλάξουν.

ΔΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ, ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

1.) Πρώτο και βασικό μέλημα κάθε καταναλωτή είναι σωστή έρευνα αγοράς. “Εκπτώσεις στις τιμές δεν σημαίνει και εκπτώσεις στην ποιότητα και κυρίως στην ασφάλεια σι αυτό δεν δίνουμε καμία ανοχή”
2.) Προγραμματίζουμε τις αγορές μας, με προτεραιότητα τις ανάγκες μας. Αποφεύγουμε να ψωνίσουμε με τη λογική του φθηνού προϊόντος μόνο, αλλά με γνώμονα την ποιότητα ψάχνουμε για τις καλύτερες τιμές. Δεν ξεχνούμε ότι οι τιμές είναι ελεύθερες και δεν υπάρχει αγορανομικός έλεγχος για το ύψος της τιμής του προϊόντος..
3.) Προσοχή στα υψηλά ποσοστά έκπτωσης που αναγράφονται στις βιτρίνες με μεγάλους αριθμούς! Ενώ θα έπρεπε να ισχύουν για όλα τα προϊόντα του καταστήματος, σε πολλές περιπτώσεις αφορούν ορισμένα είδη που χρησιμοποιούνται σαν κράχτες. Να θυμόμαστε ότι η ένδειξη “έως ” με μικροσκοπικά γράμματα και η έκπτωση με τεράστιους αριθμούς θεωρείται παραπλανητική διαφήμιση!
4.) Κάθε είδος, πρέπει στην πινακίδα του, να έχει δύο τιμές. Η αναγραφή της τιμής που ίσχυε, πριν την έκπτωση, διαγραμμένη , και αυτής που προκύπτει μετά την έκπτωση.
5.) Αν αγοράσετε ελαττωματικά προϊόντα, να τα επιστρέψετε αμέσως και να πάρετε πίσω τα λεφτά σας ή να τα αντικαταστήσετε με άλλα, εφόσον το επιθυμείτε. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικών ειδών, δικαιούται να το κάνει μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς ,λόγω των συγκεκριμένων ελαττωμάτων και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή πριν την αγορά με ανάλογη πινακίδα.
6.) Αν αγοράζουμε προϊόντα χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουμε. Αντιπαραβάλλουμε το ποσό που μας χρεώνουν στο κατάστημα και στον αναλυτικό λογαριασμό της τράπεζας και εάν διαπιστωθεί επί πλέον διαφορά,ενημερώνουμε κατάστημα-Τράπεζα,Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
7.) Απαιτούμε αποδείξεις αγοράς για κάθε προϊόν. Μην ξεχνάμε ότι η απόδειξη είναι το στοιχείο που θα μας συνδράμει ,σε τυχόν, ύπαρξη προβλήματος στο προϊόν που αγοράσαμε, για να ζητήσουμε αντικατάσταση, ή ακόμα να καταγγείλουμε κάποια πρακτική.
8.) Η ριζική αλλαγή της εικόνας στην βιτρίνα καταστήματος, κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, θα πρέπει να μας προβληματίσει, γιατί ο καταναλωτής που έχει εντοπίσει είδη που επιθυμεί να αγοράσει και έχει κάνει καταγραφή τιμών ,δεν μπορεί να κάνει σύγκριση τιμών και προϊόντων επομένως, καλό θα είναι να αποφύγουμε αυτή την επιχείρηση.
9)Για τις αγορές μας και σε αυτές τις εκπτώσεις, επιλέγουμε και προτιμάμε , προϊόντα Ελληνικής Παραγωγής, Τοπικής Παραγωγής, γιατί τα χρήματα μένουν στη χώρα μας,βοηθάμε την Οικονομία της, την τοπική οικονομία αλλά και τους τοπικούς επαγγελματίες , που κάνουν αγώνα επιβίωσης.
10.) Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί τους καταναλωτές , αν παρόλα τα παραπάνω διαπιστώσουν ότι οι εκπτώσεις είναι πλασματικές, παραπλανητικές ή ανακριβείς ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ποιότητα των προσφερομένων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση να το καταγγείλουν στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,, στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306. Χανιά, 2842020140 Ιεράπετρα και 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Επιπροσθέτως ενημερώνουμε ότι η παραπλάνηση των καταναλωτών, είναι πράξεις που διώκονται και τιμωρούνται από τον Ποινικό Κώδικα, αλλά και επιβάλλεται και Διοικητικό Πρόστιμο στους παρανομούντες από τις αρμόδιες Αρχές.

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

Κατηγορία : ΑΠΟΨΕΙΣ


Τελευταία Νέα
Ιδιαίτερα έντονος και με μεγάλη διάρκεια σεισμός στη Σητεία
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
Ιδιαίτερα έντονος και με μεγάλη διάρκεια σεισμός στη Σητεία
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΑΙΟΥΡΓΕΙΟΥ Α Ε Σ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΔΩΝ
ΣΗΤΕΙΑ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΑΙΟΥΡΓΕΙΟΥ Α Ε Σ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΔΩΝ
Ευχαριστήρια Επιστολή του Δημοτικού Σχολείου Σφάκας
ΣΗΤΕΙΑ
Ευχαριστήρια Επιστολή του Δημοτικού Σχολείου Σφάκας
ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΗΠΙΟΤΕΡΗ Η ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
ΚΡΗΤΗ
ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΗΠΙΟΤΕΡΗ Η ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
Αποφάσεις Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης
ΚΡΗΤΗ
Αποφάσεις Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης
ενημερωτική τηλεδιάσκεψη με θέμα «Η χρήση της μάσκας ατομικής προστασίας και μέτρα προστασίας για αποφυγή διασποράς του COVID 19 στον χώρο της σχολικής κοινότητας».
ΛΑΣΙΘΙ
ενημερωτική τηλεδιάσκεψη με θέμα «Η χρήση της μάσκας ατομικής προστασίας και μέτρα προστασίας για αποφυγή διασποράς του COVID 19 στον χώρο της σχολικής κοινότητας».
Τα θέματα της Ιεράπετρας στην ατζέντα της συνάντησης του Δη-μάρχου Ιεράπετρας με τον Περιφερειάρχη Κρήτης
ΛΑΣΙΘΙ
Τα θέματα της Ιεράπετρας στην ατζέντα της συνάντησης του Δη-μάρχου Ιεράπετρας με τον Περιφερειάρχη Κρήτης
Υλική βοήθεια στους 19 διασωθέντες από το ναυάγιο ανοιχτά της Κρήτης
ΣΗΤΕΙΑ
Υλική βοήθεια στους 19 διασωθέντες από το ναυάγιο ανοιχτά της Κρήτης
Ρέθυμνο: Ο ιερέας που δικάζεται για το κήρυγμα κατά της μάσκας, δεν την φόρεσε ούτε στο δικαστήριο
ΚΡΗΤΗ
Ρέθυμνο: Ο ιερέας που δικάζεται για το κήρυγμα κατά της μάσκας, δεν την φόρεσε ούτε στο δικαστήριο
Ταχυδρομικά πακέτα μικροποσοτήτων σπόρων που αποστέλλονται σε ιδιώτες από τρίτες χώρες.
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
Ταχυδρομικά πακέτα μικροποσοτήτων σπόρων που αποστέλλονται σε ιδιώτες από τρίτες χώρες.