ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΜΕΙΖ. ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016

109 Προβολές

Κάνοντας μια αναδρομή στο χρόνο που πέρασε,θα επιλέξω μερικά απο τα πιο σπουδαία θέματα που απασχόλησαν- και κάποια απασχολούν ακόμα- το Δημοτικό Συμβούλιο και τη τοπική κοινωνία και αποτυπώνουν κατά κάποιο τρόπο τη δράση μας. Έχουμε υποσχεθεί στούς πολίτες του Δήμου Σητείας ότι θα τιμήσουμε το θεσμικό μας ρόλο ως Αντιπολίτευση, θα παρακολουθούμε, θα κρίνουμε, θα αξιολογούμε τη Δημοτική Αρχή με στόχο να γίνει πιο αποτελεσματική προς όφελος των πολιτών. Θα συνεχίσουμε να είμαστε παρόντες μέχρι το τέλος της θητείας μας με μοναδικό στόχο, την πρόοδο και την ευημερία αυτού του τόπου.

1) 26/1/2016.ΛΑΤΟΜΕΙΟ ΣΤΟ ΚΑΡΥΔΙ. Ως αντιπολίτευση παρευρεθήκαμε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης διότι θα εσυζητείτο το θέμα “ΛΑΤΟΜΕΙΟ ΣΤΟ ΚΑΤΣΙΔΩΝΙ”, μείζονος σημασίας για τον τόπο μας, διότι αυτό το έργο μπορεί -όπως δείχνει η μελέτη του Πολυτεχνείου πού κατέθεσε ο ιδιος ο επενδυτής- να επηρεάσει τη ποιότητα αλλα και τη ποσότητα του νερού της πηγής Ζού πού υδρεύει με φυσική ροή το μισό Δήμο μας. Το Δημοτικό Συμβούλιο εχει πάρει αρνητική απόφαση γιά το έργο αυτό.Κάθε αποφαση τού Δημοτικού Συμβουλίου είναι εντολή προς το Δήμαρχο και οφείλει να τη στηρίξει. Δυστυχώς ο Δήμαρχος για ευνόητους λόγους,επέλεξε να απουσιάζει, κάτι που σχολιάστηκε αρνητικά απο το πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής.

2)17/3/2016. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. Ζητήσαμε από τη δημοτική αρχή να υποβάλλει στο Δημοτικό Συμβούλιο έκθεση απολογισμού της αξιοποίησης των χρημάτων που δικαιούνται οι Τοπικές Κοινότητες εντός των οποίων έχουν εγκατασταθεί ανεμογεννήτριες. Οφείλει σύμφωνα με τη νομοθεσία να το κάνει αυτό κάθε χρόνο, να κοινοποιείται στην Περιφέρεια και η Περιφέρεια να ασκεί έλεγχο νομιμότητας για τη σωστή αξιοποίηση. Εννοείτε ότι ακόμα περιμένουμε.

3) 5/5/2016. Σχετικά με τη ποιότητα του νερού που πίνουμε, ζητήσαμε τα εξής: α) στις αναλύσεις για τη ποιότητα του νερού να συμπεριληφθούν όλες οι παράμετροι(φυτοφάρμακα, βαρέα μέταλλα, παραπροϊόντα χλωρίου κ.α) που ορίζει η νομοθεσία β) αν διαπιστωθεί απο τις αναλύσεις οτι υπάρχει κίνδυνος για την ανθρώπινη υγεία, πρέπει οι καταναλωτές να ενημερώνονται και να παρέχονται γραπτές οδηγίες. γ) τα αποτελέσματα των αναλύσεων να δημοσιοποιούνται στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΣ όπως γίνεται σε πολλούς δήμους της χώρας.

4) 1/6/2016. Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΤΟΠΛΟΥ. Ως αντιπολίτευση καταθέσαμε αίτηση για σύγκληση ανοικτού Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα την επένδυση στο Τοπλού, όπου ζητήσαμε να πάρει το σώμα ομόφωνη απόφαση υπέρ της επένδυσης η οποία θα χρησιμοποιηθεί στο ΣτΕ κάνοντας νομική παρέμβαση.Επίσης να ζητήσουμε απο το ΣτΕ οι προσφυγές κατά της επένδυσης να εκδικάζονται με διαδικασίες “fast-track”. Tα παραπάνω έγιναν ομόφωνα αποδεκτά.

5) 3/6/2016 (“Κρήτη 2016-2020” (ΕΣΠΑ). Δυστυχώς παρά τις επανειλημένες πιέσεις που ασκήσαμε γραπτώς αλλά και προφορικώς σε δύο μάλιστα δημοτικά συμβούλια σχετικά με τον έλεγχο στατικής επάρκειας των σχολικών κτιρίων και ιδιαιτέρως του γυμνασίου Σητείας, του ΕΠΑΛ, αλλά και του ξενοδοχείου ΕΛΕΝΑ για το οποίο η τεχνική υπηρεσία του Δήμου έχει διαγνώσει “σαφέστατες ενδείξεις δομικής ταυτότητας” ο δήμαρχος μας αγνόησε, δεν έδωσε εντολή στην Τεχνική Υπηρεσία να ετοιμάσει τις σχετικές μελέτες και έτσι δεν εντάχθηκαν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Κρήτη 2016-2020” (ΕΣΠΑ). Το Πρόγραμμα εκτός απο στατικές μελέτες, αποκαταστάσεις και αναβαθμίσεις ,περιελάμβανε και ανεγέρσεις σχολικών συγκροτημάτων (Δημοτικών και Νηπιαγωγίων).

6) 17/6/2016. ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ Σχετικά με το Δημοτικό Κολυμβητήριο Σητείας (το θέμα εχει τεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο αρκετές φορές) ζητήσαμε να παρθεί μια απόφαση διότι ενώ παραμένει κλειστό, το κόστος συντήρησης είναι πολύ υψηλο, 30.000-40.000 ευρώ ετησίως. Προτείναμε να παραχωρηθεί σε καποιο Αθλητικό Σύλλογο ή στο Ναυτικό Όμιλο. Εάν είναι αδύνατο να επαναλειτουργήσει ως κολυμβητήριο, να ξαναγίνει Κέντρο Νεότητας δηλ. αθλητικό κέντρο που τόσο λείπει. Τέλος πάντων να δοθεί στους πολίτες. Επίσης προτείναμε να κατασκευαστεί ένα αντλιοστάσιο δίπλα στο κολυμβητήριο και τα υπόγεια ύδατα να στέλνονται σε κάποια δεξαμενή για άρδευση και όχι στη θάλασσα.

7) 30/6/2016. ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ Α.Ε. Ζητήσαμε απο το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο της Περιφέρειας να ακυρωθεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (Αρ.Αποφ.119, 23/5/2016) που αφορά την ανάληψη των οφειλών της Λεύκης Α.Ε. από το Δήμο Σητείας διότι όπως υποστηρίξαμε,αυτό δεν είναι ούτε ηθικό,να πληρωσουν δηλαδή οι πολίτες τα χρέη μιας ανώνυμης εταιρείας στην οποία συμετείχε ο Δήμος Σητείας ως μεγαλομέτοχος, μιας εταιρείας που δεν ελέγχθηκε ποτέ απο το Δημοτικό Συμβούλιο,που δεν γνωρίζουμε το ακριβές ύψος των οφειλών της και χωρίς να έχει προηγηθεί διαχειριστικός έλεγχος και εκκαθάριση απο ορκωτούς λογιστές, αλλά ούτε και νόμιμο, σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του νομικού μας συμβούλου.

8) 27/7/2016. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ Ως αντιπολίτευση καταθέσαμε αίτηση για σύγκληση ανοικτού Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα τις παρεμβάσεις για τη προστασία του παραλιακού δρόμου της Σητείας με σκοπό να εκφράσουμε τις ανησυχίες μας για τη λύση που είχε επιλεχθεί (λιθοδομή απο τεράστιους ογκόλιθους πλάτους περίπου 10m και μήκους 400m) αλλά και να προκαλέσουμε δημόσιο διάλογο και να επαναπροσδιορίσουμε τις δράσεις που αφορούν γενικότερα το παραλιακό μέτωπο διότι δυστυχώς η κατάσταση ήταν -και είναι- τριτοκοσμική. Σημειωτέον ότι είχαμε ζητήσει επίσημα στις 29/6/2016 ενημέρωση απο το Δήμαρχο για το είδος και το ακριβές μέγεθος της παρέμβασης κάτι που αρνήθηκε, ενώ όπως αποδείχτηκε ήταν γνώστης του θέματος απο τις 21/3/2016 (κοινοποίηση σχετικής απόφασης απο τη Περιφέρεια με Αριθμ.Πρωτ.: 686 κάτι που απέκρυψε απο το Δημοτικό Συμβουλιο, τους φορείς και τους πολίτες). Σε γενικές γραμμές το θέμα αυτό μας απασχόλησε και μας απασχολεί ακόμα ως τοπική κοινωνία. Εμείς, ως Αντιπολίτευση θέσαμε το θέμα της ασφάλειας και προσπελασιμότητας του δρόμου, που θα επιφέρει όμως τη μικρότερη υποβάθμιση της περιοχής. Ουσιαστικά δηλαδή ζητήσαμε άμεση αποκατάσταση του δρόμου αλλά και αποκατάσταση της παραλίας (αναπλήρωση), απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης της Σητείας. Για το σκοπό αυτό είχαμε επαφές με ειδικούς επιστήμονες, με αιρετούς όλων των βαθμίδων και πετύχαμε να επιλέξει η Περιφέρεια τη συνδιαστική λύση που προτείναμε η οποία υπηρετεί το αυτονόητο. Και δρόμος και παραλία. Η λύση αυτή είναι ένα αναγκαίο κακό διότι δεν αποφεύγουμε τα βράχια τα οποία όμως θα έχουν πολύ μικρότερες διαστάσεις απο την αρχική λύση, θα είναι όμως μη ορατά αφού θα γίνει επικάλυψη με άμμο.Δυστυχώς άυτή η τεράστια ταλαιπωρία, αποδείκτηκε ότι ήταν αποτέλεσμα τραγικών παραλείψεων που οδήγησαν στο να καταστεί ο δρόμος παράνομος και κατα συνέπεια να βρεθούμε σε νομικό αδιέξοδο.

9) 24/8/2016. ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ.Θέσαμε το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο διότι ο Δήμαρχος Ιεράπετρας διεκδικεί και ζητεί ο Αστυνομικός Σταθμός Κουτσουρά να υπαχθεί διοικητικά στο Α.Τ. Ιεράπετρας προσφέροντας μάλιστα στέγη και δυστυχώς αυτό προβλέπει και το σχέδιο αναρδιάρθρωσης που έχει κατατεθεί στο ΣτΕ. Αυτό σημαίνει ότι το Α.Τ. Σητείας χάνει 8-9 οργανικές θέσεις και άρα μειώνεται δραστικά η δυνατότητα αστυνόμευσης. Ως αντιπολίτευση είχαμε υποστηρίξει ότι θα πρέπει ως Δήμο να μας ανησυχεί αυτό διότι αν η Δημοτική Ενότητα Ανάληψης αστυνομεύεται απο το Α.Τ. Ιεράπετρας,τα παράλια περιπολούνται απο το Λιμεναρχείο Ιεράπετρας, οι μαθητές (και απο το Γούδουρα) πηγαίνουν στο Γυμνάσιο Ιεράπετρας (το Γυμνάσιο του Χανδρά με μαθηματική ακρίβεια θα κλείσει) ποιός δεν καταλαβαίνει ότι θα ακολουθήσουν και οι ανάλογες διεκδικήσεις…

10) 5/10/2016. ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΡΔΕΥΣΗΣ Αποκαλύψαμε ότι η Δημοτική Αρχή προγραμμάτιζε αυξήσεις στη τιμή του νερού άρδευσης, γύρω στο 40%, τη στιγμή που λόγω απίστευτα χαλαρής εισπρακτικής πολιτικής (ποιός δεν καταλαβαίνει γιατί), οδηγεί το Δήμο σε έλλειμα 1.000.000 ευρώ ετησίως όχι μόνο από ληξιπρόθεσμες αλλά και από τρέχουσες οφειλές. Βεβαίως λέμε ναί σε οποιαδήποτε κοινωνική πολιτική εφ’ όσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Αυτό όμως που συμβαίνει αποτελεί σκάνδαλο. Όπως ομολογούν, οι εισπράξεις από τα τέλη άρδευσης μόλις αγγίζουν το 40% των βεβαιωθέντων και καλούν τους συνεπείς να αναλάβουν το βάρος που είναι αποτέλεσμα διαχειριστικής αδυναμίας.

11) 24/10/2016. ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟ. Ζητήσαμε να εγκριθεί η πίστωση ποσού 2.000 ευρώ για αγορά καρδιακού απινιδωτή και να δοθεί στη Δημοτική Ενότητα Ιτάνου λόγω της υψηλής επισκεψιμότητας της περιοχής. Είναι αδιανόητο να έχουμε μοιραία συμβάντα λόγω έλλειψης τέτοιων φτηνών συσκευών που κανονικά πρέπει να διαθέτει ο Δήμος, η Αστυνομία, η Πυροσβεστική, οι ναυαγοσώστες, να υπάρχουν στα μεγάλα ξενοδοχεία, σε δημόσιους χώρους, στο αεροδρόμιο κ.α. Με απλά σεμινάρια που αφορούν τη λειτουργία του (οι καινούργιοι απινιδωτές είναι σχεδόν αυτόματοι) μπορεί να εκπαιδευτούν διάφορες ομάδες πολιτών και να σώζονται ανθρώπινες ζωές. Η ανακοπή της καρδιάς μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε και οπουδήποτε.)

12) 24/10/2016.ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΔΕΗ.Οι παραγωγοί ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ (αιολικά πάρκα ) είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν το 1% της προ ΦΠΑ τιμής πώλησης στη ΔΕΗ ως αντισταθμιστικά λόγω της επιβάρυνσης , και οι δικαιούχοι πίστωσης είναι οι καταναλωτές οι οποίοι κατοικούν στις κοινότητες εντός των οποίων δραστηριοποιούνται οι επενδυτές. Η ΔΕΗ όμως παρακρατεί τα χρήματα αυτά (πάνω από μισό εκατ. στο Δήμο Σητείας) και δεν τα αποδίδει στους δικαιούχους από το 2011. Εννοείται ότι αυτό είναι απίστευτη κοροϊδία και για αυτό ζητήσαμε να διερευνήσει νομικά το θέμα ο δικηγόρος του Δήμου και να στραφεί κατά παντός υπευθύνου.

13) 24/11/2016. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ…ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑ. Κάθε χρόνο την αρχή της αντιπυρικής περιόδου, δηλ. γύρω στο Μάϊο, το αρμόδιο υπουργείο χορηγεί στους Δήμους χρήματα (60-80χιλ.ευρώ) που όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η σχετική εγκύκλιος, πρέπει να χρησιμοποιηθούν άμεσα και αποκλειστικά για δράσεις πυροπροστασίας και εντός αντιπυρικής περιόδου δηλ. 1/5 έως 30/10. Να γίνουν όλα τα απαραίτητα σε συνεργασία μάλιστα με την Πυροσβεστική και Δασική Υπηρεσία που αφορούν την αντιμετώπιση των πυρκαγιών. Δυστυχώς όμως είναι συνήθεια της Δημοτικής Αρχής να χρησιμοποιεί τα χρήματα της πυρασφάλειας το χειμώνα, για αγροτική οδοποιία και για “εξυπηρετήσεις” σχετικές. Ζητήσαμε λοιπόν αφού πέρασε το καλοκαίρι και δεν έγιναν οι σχετικές εργασίες, να μετατεθεί το έργο στις αρχές της επόμενης αντιπυρικής περιόδου, δηλ. Μαϊο του 2017, πράγμα που προφανώς δεν έγινε δεκτό.

14) 3/11/2016. Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΤΗΣ ΑΡΔΕΥΣΗΣ.Εδώ και δύο χρόνια πιέζουμε ως αντιπολίτευση να μπεί τάξη.Να εξαντλήσουμε τη δυνατότητα επαφής με τους καταναλωτές, να εξαντλήσουμε τη δυνατότητα εφαρμογής κοινωνικής πολιτικής (ευέλικτοι διακανονισμοί, ακόμα και διαγραφές οφειλών σε περιπτώσεις οικονομικής αδυναμίας) να αρχίσει όμως να λειτουργεί ο αρδευτικός κανονισμός. Αυτή η κατάσταση αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη και τη πρόοδο του Δήμου.Το αστείο είναι ότι για να δικαιολογήσουν την προσπάθεια εξυγίανσης και την απομάκρυνση απο ψηφοθηρικές πολιτικές (σκεπτόμενοι και το πολιτικό κόστος) μεταφέρουν την ευθύνη στην Αντιπολίτευση. Η Αντιπολίτευση μας πιέζει να εξυγιάνουμε μια υπηρεσία που αιμοραγεί, η Αντιπολίτευση μας προτρέπει να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα των 2.000.000 ετησίως, η Αντιπολίτευση φταίει αν θα εφαρμόσουμε το Κανονισμό Άρδευσης…

15) 9/11/2016. ΓΙΑ ΤΟ ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΟ. Καταγγείλαμε ότι ο Δήμαρχος εγνώριζε ότι ήδη απο το 2008 η εικόνα ήταν “βαρέως ρυπασμένη” και “η ρύπανση έχει κατά πολύ ξεπεράσει τη φέρουσα ικανότητα και τα όρια ανοχής του οικοσυστήματος του Όρμου στο Ατζικιάρι” και πρέπει να αναθέσει στο ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε. να ελέγξει τα επίπεδα ρύπανσης γύρω απο το ιχθυοτροφείου συμπεριλαμβάνοντας επιπλέον και άλλα σημεία του κόλπου της Σητείας λόγω και του Βιολογικού. Δεν έγινε αποδεκτό. Επίσης επειδή η Εταιρεία εμίσθωνε θαλάσσια έκταση 20 στρεμ. απο το 2002, ενώ ήδη απο το 2008 είχε επεκταθεί στα 50 στρεμ. και μετέπειτα στα 80 στρεμ., ζητήσαμε να διεκδικήσει ο Δήμος διαφυγόντα κέρδη(70-80 χιλ. ευρώ) πράγμα που επίσης δεν έγινε αποδεκτό.

16) 23/11/2016. ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΣΤΗ ΣΙΤΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ. Ως Αντιπολίτευση,σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010, καταθέσαμε αίτηση για σύγκληση ανοικτού Δημοτικού Συμβουλίου, για να συζητηθεί η πρόταση της ΤΕΡΝΑ-ΟΑΚ για εγκατάσταση αιολικού πάρκου στη περιοχή Σιτάνου, Καρυδίου, Ζάκρου και Χανδρά. Μετά και τις αρνητικές αποφάσεις των παραπάνω κοινοτήτων μέσω λαϊκών συνελεύσεων και την απίστευτη προσέλευση του κόσμου στο Δημοτικό Συμβούλιο η απόφαση ήταν ομόφωνα αρνητική.

17) 22/12/2016. ΒΟΑΚ. Επειδή ανακοινώθηκε απο στελέχη του ΟΑΚ, ότι λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης του ΒΟΑΚ- ως ενιαίο έργο σύμφωνα με τη ΜΠΕ- θα υπάρξει κατάτμηση και θα δοθεί προτεραιότητα στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο ενώ ταυτόχρονα έγιναν σχετικές δηλώσεις απο Χανιώτη Αντιπερειφεριάρχη φέραμε το θέμα δύο φορές στο Δημοτικό Συμβούλιο. Διότι δεν είναι δυνατόν να είναι πάλι ο νομός Λασιθίου ουραγός στην ανάπτυξη. Εμείς λέμε ότι πρέπει να επανέλθουν οι ισορροπίες στους ρυθμούς ανάπτυξης της Κρήτης και ο Δήμος Σητείας να είναι η αφετηρία του παραπάνω σχεδιασμού, έτσι ώστε να σταματήσει να είναι είναι στο περιθώριo και ο ΒΟΑΚ να γίνει το εργαλείο ανάπτυξης των άλλων υποδομών όπως του νέου σύγχρονου διεθνούς αεροδρομίου αλλά και του λιμανιού.

Κατηγορία : ΑΠΟΨΕΙΣ


Τελευταία Νέα
54 νέα κρούσματα covid19 στην Κρήτη – 2 στο Λασίθι
ΛΑΣΙΘΙ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
54 νέα κρούσματα covid19 στην Κρήτη – 2 στο Λασίθι
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τη Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Σητεία από τον Ενιαίο Σύνδεσμο Διαχείρισης Απορριμμάτων Κρήτης
ΣΗΤΕΙΑ
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τη Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Σητεία από τον Ενιαίο Σύνδεσμο Διαχείρισης Απορριμμάτων Κρήτης
Παρέμβαση του Δημάρχου Σητείας για το ζήτημα της μετακίνησης κυνηγών
ΣΗΤΕΙΑ
Παρέμβαση του Δημάρχου Σητείας για το ζήτημα της μετακίνησης κυνηγών
Αρνητικά όλα τα τεστ των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας
ΣΗΤΕΙΑ
Αρνητικά όλα τα τεστ των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας
Ολιγωρία ή προχειρότητα
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ολιγωρία ή προχειρότητα
Όχι στην απομάκρυνση αστυνομικών υπαλλήλων από το Λασίθι
ΛΑΣΙΘΙ
Όχι στην απομάκρυνση αστυνομικών υπαλλήλων από το Λασίθι
Ψήφισμα Άμεσος έλεγχος για τη στατικότητα του κτηρίου του 2ου Δημοτικού σχολείου Σητείας
ΣΗΤΕΙΑ
Ψήφισμα Άμεσος έλεγχος για τη στατικότητα του κτηρίου του 2ου Δημοτικού σχολείου Σητείας
ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ εν μέσω COVID
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ εν μέσω COVID
Aποφάσεις συνεδριάσεων Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης στις 16 Νοεμβρίου 2020
ΚΡΗΤΗ
Aποφάσεις συνεδριάσεων Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης στις 16 Νοεμβρίου 2020
Ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Γιώργος Αλεξάκης εξελέγη Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου EUROMONTANA
ΚΡΗΤΗ
Ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Γιώργος Αλεξάκης εξελέγη Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου EUROMONTANA