Έξοδος και δίαιτα: τι πρέπει να προσέξουμε;;;

41 Προβολές

Πολλές φορές όταν κάποιος βρίσκεται σε δίαιτα αποφεύγει την έξοδο σε εστιατόριο, τσιπουράδικο, ρακάδικο και γενικά την κοινωνική ζωή γιατί πιστεύει ότι θα ξεφύγει από το πρόγραμμα του. Σίγουρα όταν τρώμε έξω οι πειρασμοί είναι περισσότεροι αλλά το σημαντικό είναι να μπορέσουμε να ελέγξουμε την κατανάλωση ποτού και φαγητού ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.

Αρχικά καλό είναι να μην παραμείνετε νηστικοί για πολλές ώρες πριν βγείτε, γιατί μπορεί να καταναλώσετε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Γι’ αυτό φροντίστε να έχετε φάει κάποιο φρούτο ή μία σαλάτα.
Αφιερώστε λίγο χρόνο μελετώντας τον κατάλογο και ρωτήστε για τον τρόπο μαγειρέματος αποφεύγοντας οτιδήποτε γράφει σωτέ, πανέ, αλά κρεμ.
Αποφύγετε να παραγγείλετε πολλά πιάτα. Αν νιώθετε ότι δεν έχετε χορτάσει μπορείτε συμπληρώστε και άλλα πιάτα. Προτιμήστε ψητό φιλέτο κοτόπουλο, ψητή μπριζόλα ή ψάρι και αποφύγετε τα τηγανητά.
Μπορείτε να ζητήστε να αντικαταστήσουν τις τηγανητές πατάτες σε κάποιο πιάτο με ρύζι ή λαχανικά.

Η ώρα του φαγητού..
Ζητήστε από το σερβιτόρο να φέρει όλα τα πιάτα μαζί.
Προσθέστε εσείς το ελαιόλαδο και το αλάτι που επιθυμείτε.
Αποφύγετε την κατανάλωση ψωμιού, αν θέλετε καταναλώστε 1 φέτα ψωμί και μετά απομακρύνετε το.
Αποφύγετε τα dressing που μπορεί να συνοδεύουν τη σαλάτα ή κάποιο πιάτο.
Γεμίστε το μισό πιάτο με σαλάτα και το υπόλοιπο μισό με αυτά που θέλετε να δοκιμάστε. Όταν τελειώσετε αυτά που έχετε στο πιάτο σας μπορείτε να συμπληρώστε ξανά με σαλάτα και με ψητό κοτόπουλο, μπριζόλα ή ψάρι.
Προσοχή πρέπει να δοθεί στην κατανάλωση του ποτού. Καλό είναι να ελέγχετε την ποσότητα που καταναλώνετε και να μην ξεφεύγετε.
Απαραίτητη είναι η κατανάλωση νερού μετά από 1-2 ποτηράκια ποτού.

Ώρα για επιδόρπιο…
Τα φρούτα αποτελούν την καλύτερη επιλογή!!Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στον πειρασμό απολαύστε το γλυκό μαζί με την παρέα σας!!

ΠΗΓΕΣ
1.Sharon Denny, 6 Tips for Dining Out without Blowing Your Nutrition Plan. Academy of Nutrition and Dietetics. 2013
2.Ordering Your Meal. American Heart Association.2014

Δώρα Κατσαρού
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6979128910-2843022340

Κατηγορία : ΑΠΟΨΕΙΣ


Τελευταία Νέα
Σε τροχαίο ατύχημα στην Ιεράπετρα ενεπλάκη το όχημα του Υπουργού Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
Σε τροχαίο ατύχημα στην Ιεράπετρα ενεπλάκη το όχημα του Υπουργού Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη
Ανακοίνωση – Τοποθέτηση Γονέων 5ου Νηπιαγωγείου Σητειας
ΣΗΤΕΙΑ
Ανακοίνωση – Τοποθέτηση Γονέων 5ου Νηπιαγωγείου Σητειας
Απάντηση στο δημοσίευμα του Βουλευτή Λασιθίου κ. Θραψανιώτη από την ΕΑΣ Σητείας
ΣΗΤΕΙΑ
Απάντηση στο δημοσίευμα του Βουλευτή Λασιθίου κ. Θραψανιώτη από την ΕΑΣ Σητείας
Την τελευταία του πνοή άφησε λίγο πριν τη μία τα μεσάνυκτα το δίχρονο αγοράκι που είχε πέσει μέσα σε ένα βαρέλι με νερό
ΚΡΗΤΗ
Την τελευταία του πνοή άφησε λίγο πριν τη μία τα μεσάνυκτα το δίχρονο αγοράκι που είχε πέσει μέσα σε ένα βαρέλι με νερό
Ευχαριστήριο της ΔΟΚΑΣ
ΣΗΤΕΙΑ
Ευχαριστήριο της ΔΟΚΑΣ
Την προσωρινή αναστολή της διαδικασίας ανάρτησης των δασικών χαρτών ζητά με απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης
ΚΡΗΤΗ
Την προσωρινή αναστολή της διαδικασίας ανάρτησης των δασικών χαρτών ζητά με απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης
Σύσκεψη στην αντιπεριφέρεια Λασιθίου για θέματα πολιτικής προστασίας
Χωρίς κατηγορία
Σύσκεψη στην αντιπεριφέρεια Λασιθίου για θέματα πολιτικής προστασίας
Ευχαριστήριο του Γυμνασίου Παλαικάστρου
ΣΗΤΕΙΑ
Ευχαριστήριο του Γυμνασίου Παλαικάστρου
ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ.
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ.
Κυβερνητικές ευθύνες για το μπάχαλο των δασικών χαρτών εις βάρος των πολιτών της Κρήτης
ΛΑΣΙΘΙ
Κυβερνητικές ευθύνες για το μπάχαλο των δασικών χαρτών εις βάρος των πολιτών της Κρήτης