Έξοδος και δίαιτα: τι πρέπει να προσέξουμε;;;

37 Προβολές

Πολλές φορές όταν κάποιος βρίσκεται σε δίαιτα αποφεύγει την έξοδο σε εστιατόριο, τσιπουράδικο, ρακάδικο και γενικά την κοινωνική ζωή γιατί πιστεύει ότι θα ξεφύγει από το πρόγραμμα του. Σίγουρα όταν τρώμε έξω οι πειρασμοί είναι περισσότεροι αλλά το σημαντικό είναι να μπορέσουμε να ελέγξουμε την κατανάλωση ποτού και φαγητού ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.

Αρχικά καλό είναι να μην παραμείνετε νηστικοί για πολλές ώρες πριν βγείτε, γιατί μπορεί να καταναλώσετε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Γι’ αυτό φροντίστε να έχετε φάει κάποιο φρούτο ή μία σαλάτα.
Αφιερώστε λίγο χρόνο μελετώντας τον κατάλογο και ρωτήστε για τον τρόπο μαγειρέματος αποφεύγοντας οτιδήποτε γράφει σωτέ, πανέ, αλά κρεμ.
Αποφύγετε να παραγγείλετε πολλά πιάτα. Αν νιώθετε ότι δεν έχετε χορτάσει μπορείτε συμπληρώστε και άλλα πιάτα. Προτιμήστε ψητό φιλέτο κοτόπουλο, ψητή μπριζόλα ή ψάρι και αποφύγετε τα τηγανητά.
Μπορείτε να ζητήστε να αντικαταστήσουν τις τηγανητές πατάτες σε κάποιο πιάτο με ρύζι ή λαχανικά.

Η ώρα του φαγητού..
Ζητήστε από το σερβιτόρο να φέρει όλα τα πιάτα μαζί.
Προσθέστε εσείς το ελαιόλαδο και το αλάτι που επιθυμείτε.
Αποφύγετε την κατανάλωση ψωμιού, αν θέλετε καταναλώστε 1 φέτα ψωμί και μετά απομακρύνετε το.
Αποφύγετε τα dressing που μπορεί να συνοδεύουν τη σαλάτα ή κάποιο πιάτο.
Γεμίστε το μισό πιάτο με σαλάτα και το υπόλοιπο μισό με αυτά που θέλετε να δοκιμάστε. Όταν τελειώσετε αυτά που έχετε στο πιάτο σας μπορείτε να συμπληρώστε ξανά με σαλάτα και με ψητό κοτόπουλο, μπριζόλα ή ψάρι.
Προσοχή πρέπει να δοθεί στην κατανάλωση του ποτού. Καλό είναι να ελέγχετε την ποσότητα που καταναλώνετε και να μην ξεφεύγετε.
Απαραίτητη είναι η κατανάλωση νερού μετά από 1-2 ποτηράκια ποτού.

Ώρα για επιδόρπιο…
Τα φρούτα αποτελούν την καλύτερη επιλογή!!Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στον πειρασμό απολαύστε το γλυκό μαζί με την παρέα σας!!

ΠΗΓΕΣ
1.Sharon Denny, 6 Tips for Dining Out without Blowing Your Nutrition Plan. Academy of Nutrition and Dietetics. 2013
2.Ordering Your Meal. American Heart Association.2014

Δώρα Κατσαρού
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6979128910-2843022340

Κατηγορία : ΑΠΟΨΕΙΣ


Τελευταία Νέα
Στη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού» ο Γιάννης Πλακιωτάκης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΤΕΙΑ
Στη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού» ο Γιάννης Πλακιωτάκης
1η Δεκέμβρη Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS HIV (Human Immunodeficiency Virus) AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome
ΑΠΟΨΕΙΣ
1η Δεκέμβρη Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS HIV (Human Immunodeficiency Virus) AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome
παρατείνεται μέχρι 2 Δεκεμβρίου 2020 η υποβολή αιτήσεων των κατ’ επάγγελμα ελαιοπαραγωγών για την έκτακτη ενίσχυση
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
παρατείνεται μέχρι 2 Δεκεμβρίου 2020 η υποβολή αιτήσεων των κατ’ επάγγελμα ελαιοπαραγωγών για την έκτακτη ενίσχυση
Προκήρυξη διαγωνισμού Λογοτεχνίας και Ζωγραφικής του ΣΕΔΗΚ
ΚΡΗΤΗ
Προκήρυξη διαγωνισμού Λογοτεχνίας και Ζωγραφικής του ΣΕΔΗΚ
Ανάγκη δημιουργίας Ευρωπαϊκής Ατζέντας για τις Αγροτικές περιοχές
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
Ανάγκη δημιουργίας Ευρωπαϊκής Ατζέντας για τις Αγροτικές περιοχές
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Παράταξης «ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ»: Δε συμμετέχουμε σε αποφάσεις δια περιφοράς
ΣΗΤΕΙΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Παράταξης «ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ»: Δε συμμετέχουμε σε αποφάσεις δια περιφοράς
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΊΟΥ
ΚΡΗΤΗ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΊΟΥ
Υπομνήματα του προέδρου Επιμελητηρίου Λασιθίου κ. Θωμά Χαριτάκη
ΛΑΣΙΘΙ
Υπομνήματα του προέδρου Επιμελητηρίου Λασιθίου κ. Θωμά Χαριτάκη
Άυξηση προυπολογισμού των προγραμμάτων τουριστικής προβολής και προώθησης αγροτικών προϊόντων
ΚΡΗΤΗ
Άυξηση προυπολογισμού των προγραμμάτων τουριστικής προβολής και προώθησης αγροτικών προϊόντων
Αποζημιώσεις των κατά κύριο επάγγελμα αγροτών που επλήγησαν από την θεομηνία και δεν καλύπτονται από τον ΕΛΓΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΑ
Αποζημιώσεις των κατά κύριο επάγγελμα αγροτών που επλήγησαν από την θεομηνία και δεν καλύπτονται από τον ΕΛΓΑ